تجدیدمیثاق باشهداء در اولین روزهفته مهارت

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲ مرداد ۱۳۹۵ ۰

در اولین روز هفته ملی مهارت صورت گرفت:

تجدید میثاق با شهداء با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) بهشهر

در اولین روز کاری هفته ملی مهارت،کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان مرکز فنی و حرفه ای بهشهر بهمراه مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهرستان بهشهر به غبارروبی و عطر افشانی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، رامین کیانی سرپرست مرکز ضمن تبریک هفته ملی مهارت به کارکنان ، مربیان و مدیران آموزشگاههای آزد به بیان مطالبی در منزلت و مقام شهداء پرداخت و گفت: حضور در اولین روز کاری هفته ملی مهارت در جوار شهدای گمنام منشا خیر و برکت در کار و زندگی همکاران خواهد بود .
وی با اشاره به نام گذاری سال۹۵ تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ازسوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:  وجود فضای دوستی و همدلی در بین کارکنان مرکز بهشهر به ما کمک خواهد کرد  تا قدم های موثرتری را برای رفع معضل بیکاری منطقه و شهرستان بهشهر برداریم چرا که معتقدیم بهشهر با اتحاد و همراهی مردم و مسئولین آنقدر پتانسیل دارد که تا حدودی با آموزش کاربردی به افراد فاقد مهارت بتوانیم بخشی از مشکل بیکاری منطقه خود را حل کنیم.
گفتنی است درپایان مراسم ،کارکنان با ذکر فاتحه و نثار شاخه های گل با آرمانهای امام راحل ، شهدا ی انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

فرستادن دیدگاه »

9 - 6 =