نظارت ستادی از بسیج فنی و حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰

بازرسی و نظارت ستادی از

پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد فنی و حرفه ای  بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد فنی و حرفه ای ، بازرسی و نظارت ستادی از این پایگاه بسیج انجام شد.
عبدالرضا خلیلی تیرتاشی فرمانده پایگاه مرکز اظهار داشت: بازرسی و نظارت ستادی، تخصصی شش ماهه اول سال جاری با حضور مهندس کیانی سرپرست مرکز (مسئول برنامه ریزی و مالی پایگاه مقاومت) و تمامی اعضای شورای پایگاه مقاومت انجام پذیرفت.
فرمانده پایگاه مرکز ضمن عرض خیرمقدم  به فرماندهی حوزه مقاومت و هیئت همراه ، سیاست های مرکز را در سال سیاست اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیان داشت و طی سخنانی،  پایگاه مقاومت را به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در مرکز برشمرد که می بایست با استفاده از  منابع خود در زمینه های فرهنگی بکوشد و مرکز هم در کنار پایگاه مقاومت خواهد ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
حجه الاسلام والمسلمین خوشرو مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهشهر گفت : یکی از اهداف اصلی شجره طیبه صالحین تربیت اسلامی جوانان و نوجوانان جامعه است. ۵_۰۸۴۳۵۲
وی تصریح کرد : ارتباط  تنگاتنگ مربیان با افراد شرکت کننده در حلقه ها موجب انس و الفت در بین آنها و پشبرد در اهداف حلقه می گردد.
خوشرو با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان دور کردن جوانان از هویت اصلی خودشان است، بیان داشت: حلقه های صالحین بیشترین نقش در آشنایی نوجوانان و جوانان با جنگ نرم دشمنان را ایفا می نماید.
در ادامه مهندس کیانی سرپرست مرکز ضمن خوشامدگویی به فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج ادارات بهشهر ازحضورفعال اعضای شورای بسیج مرکز در تمامی عرصه ها تشکر کرد و افزود : با توجه به  نام گذاری سال ۹۵ به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل خواستار اقدام بسیجیان در راستای منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شد.
ایشان با اشاره به گفتمان اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی یک فرهنگ است و تمامی دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا این فرهنگ نهادینه شود .
سپس شعبانعلی امیری فرماندهی حوزه مقاومت ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی پایگاه مقاومت مرکز بابت میزبانی این جلسه و تشکر از مهندس کیانی که سابقه فعالیت در کارگروه اقتصادی سپاه بهشهر و گلوگاه را دارد بیان داشت:  پایگاه مقاومت بسیج فنی و حرفه ای از پایگاه های خوب حوزه مقاومت بسیج ادارات سپاه ناحیه بهشهرهستند که انشاءا… این پایگاه با داشتن مدیریت بسیجی این مرکز کمافی السابق از پایگاه های موفق سپاه ناحیه بهشهر خواهند بود .
امیری تصریح کرد: با برگزاری این جلسات توانائیها و عملکرد اعضای شورای پایگاه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باعث پویایی و افزایش توان نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و… خواهد شد.
امیری” در این بازدید گفت: عمده هدف ما از این بازدیدها، آشنایی با اعضای شورای بسیج ادارات و همچنین رسیدن به اهداف گروه های صالحین است که جزو اولویت های کاری، معرفتی،بصیرتی و تربیتی بسیج می باشد
در پایان  فرماندهی حوزه مقاومت و مسئولین واحدها به بحث و بررسی نقاط ضعف و قوت پایگاه بصورت چهره به چهره پرداختند.

 

 

فرستادن دیدگاه »

- 1 = 5