بازدید دانش آموزان از فنی وحرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰

بازدید دانش آموزان دبیرستان علی اکبر حسنی بهشهر از مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، به منظور آشنایی  دانش آموزان و علاقه مندان آموزش های مهارتی و با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان و نوجوانان وآشنایی  با ظرفیت های موجود مهارتی در شهرستان ، تعدادی از دانش اموزان هنرستان علی اکبر حسنی با همراهی مدیر ، مشاور  و تعدادی از معلمان خود با مراجعه به مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر از نزدیک با حرفه ها و توانمندی های این مرکز  آشنا شدند.
عبدالرضا خلیلی تیرتاشی کارشناس مشاوره و هدایت آموزشی مرکز فنی و حرفه ای بهشهر که در این بازدید دانش آموزان را همراهی  می نمودند، کارگاه های مختلف مرکز از جمله، تراشکاری ، مکانیک ،برق صنعتی ، جوشکاری و برق خودرو را معرفی نموده و تصریح کرد: کلیه آموزش ها در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای رایگان می باشد.
وی افزود: همه علاقه مندان  جهت آشنایی با مهارت های فنی و حرفه ای، ارتقاء سطح مهارت خود و بالابردن دانش فنی می توانند به این مرکز مراجعه نموده و از ظرفیت های موجود استفاده نمایند.
در ادامه و در هر کارگاه مربی مربوطه توضیحات لازم را در خصوص عملکرد و فعالیت رشته مربوطه ارایه نموده و راهنمایی های لازم را در خصوص ورود دانش آموزان به مراکز و کارگاههای آموزشی را بیان نمودند.
لازم بذکر است سالانه بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان بهشهری آموزشهای مهارتی را در این مرکز و آموزشگاههای تحت پوشش فرا می گیرند.

فرستادن دیدگاه »

6 + = 10