ثبت نام ۴۰ متقاضی مسابقات ملی مهارت

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰

ریاست مرکز فنی و حرفه ای بهشهر خبر داد:

۴۰ متقاضی در بهشهر برای حضور در المپیاد مهارت ثبت نام کردن

درئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر از ثبت نام بیش از ۴۰ متقاضی این شهرستان در شانزدهمین دوره المپیاد مهارت خبرداد. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، علی مهدی پور با این اعلام این خبر گفت: بیش از ۴۰ نفر متقاضی شرکت در۱۱رشته مختلف در مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت ثبت نام کردند.

مهدی پور افزود: از مجموع رقم بالا ۱۰ نفر را آقایان  و ۳۰ نفر را بانوان تشکیل می دهندوی بیشترین آمار ثبت نام شدگان را در رشته  فناوری مد اعلام کرد و افزود: این رشته با ۲۹ شرکت کننده بیشترین ثیت نام کننده را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت هرساله در رشته های مختلفی ابتدا در سطح شهرستان و سپس استان برگزار که در نهایت منتخبین استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مهدی پور  در رابطه با تاریخ برگزاری مسابقات اظهارداشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در تاریخ ۲۴/۲/۹۴، مرحله استانی در تاریخ۸/۵/۹۴ و ۹/۵/۹۴و مرحله کشوری نیمه دوم مهر ماه سال ۱۳۹۴برگزار می شود.

ریاست فنی و حرفه ای بهشهر هدف از برگزاری المپیاد مهارت را ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی بین جوانان دانست و افزود: با چنین مسابقه ای می توان به هدف معرفی آموزش های مهارتی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای کشور دست پیدا کرد.

فرستادن دیدگاه »

- 4 = 0