برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته معرفی مشاغل

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰

برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته معرفی مشاغل نمایشگاه هفته معلم و مشاغل

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم به همت آموزش و پرورش با همکاری هنرستانهای فنی و حرفه ای ، کارودانش ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد بهشهر در مجتمع تاریخی تفریحی غار هوتو برگزار گردید. این نمایشگاه با حضور سیدعلی قاسمی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران ، اصغری رئیس آموزش و پرورش بهشهر، مهندس مهدی پور رئیس مرکز فنی و حرفه ای بهشهر و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح شد .

رئیس آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش شهرستانها و مراکز فنی و حرفه ای در خصوص قراردادهای برون سپاری ، تصریح کرد برگزاری اینگونه نمایشگاه می تواند توانمند ی های جوانان منطقه را به دید عموم مردم برساند ؛

ریاست مرکز فنی و حرفه ای بهشهر نیز اظهارداشت: این نمایشگاه به منظور آشنایی آحاد مختلف جامعه بویژه دانش آموزان با آموزش های فنی وحرفه ای وتبادل افکار و تجارب بین کارآموزان و همچنین آماده شدن کارآموزان برای ورود به بازار کار برپاشد.

مهدی پور یادآور شد: استمرار چنین نمایشگاههائی حلقه مفقوده آموزش می باشد .

لازم بذکر است دراین نمایشگاه آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صنعت پژوهان در حرفه های برق ، اتومکانیک ، برق خودرو و عمران به همراه آموزشگاه صنایع دستی برزام در حرفه های قالی بافی ، گلیم بافی ، چادر شب و سفره بافی شرکت داشتند .

فرستادن دیدگاه »

+ 2 = 3