دیدار کارکنان فنی و حرفه ای با امام جمعه

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۳ اسفند ۱۳۹۳ ۰

دیدار ریاست و کارکنان مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر با امام جمعه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی ن‍ژاد بهشهر در این دیدار علی مهدی پور ، ریاست مرکز به تبیین رسالت سازمان ونحوه اجرای آموزشها برای کارجویان پرداخت و تصریح کرد : این مرکز سالانه به بیش از سه هزار نفر از متقاضیان مهارت و جویندگان شغل آموزش های مهارتی ارائه می کند.
امام جمعه بهشهر در این دیدار ضمن خیر مقدم خدمت همه ی عزیزان و با ابراز رضایت از عملکرد این مرکز و آموزشهای فنی وحرفه ای بیان داشتند آنچه که وظیفه ی یکایک ماست بحث اتحاد در شهرستان است، اینکه یکصدایی کارها را پیش می برد و چند صدایی واقعا مانع پیشرفت این شهرستان شده است.
حجت الاسلام جباری ادامه داد وظیفه ی همه ی مسئولان و همه نهاد ها اتحاد است و مردم اگر ببینند که مسئولان دارند کارمی کنند از آنها حمایت می کنند  و الان احساس می شود آن وحدت رویه در سطح شهرستان خیلی زیاد نیست.
وی همچنین ادامه داد الان در هر خانواده ای بروید ببینید چند فرزند بیکار دارد که این رسالت شما عزیزان را زیاد می کند و من انتظار دارم که شما با آموزش ها و مهارتها به فکر این جوانان باشید بنده خیلی خوشحالم که یک مجموعه ی دلسوز که واقعا دارید کار می کنید و مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای را توسعه و ترویج می دهید اما بایستی همه و همه دست به دست هم دهیم و شهرستان خود را آباد کنیم.
امام جمعه بهشهر گفتند که شهرستان از نظر معنوی بسیار بالاست ، هشتصد شهید، این شهرستان تقدیم کرده است و همچنین وجود عالمان بزرگی همچون شهید هاشمی نژاد و سید العلما حضرت آیت الله جباری و دیگر علمای که بحق این شهرستان از نظر معنوی بالاست اما در مسایل سازندگی کمی این شهر عقب افتاده است که این وظیفه ی مسئولان را سنگین تر می کند.
ما باید در همه ی زمینه های شهرستان خود را بالا ببریم چه از نظر فرهنگی و چه از نظر اقتصادی و چه درهمه ی حوزه ها بروز باشیم و این در سایه انحاد و همدلی و یک صدایی مسئولان بدست می آید.
امام جمعه بهشهر مراکز آموزش فنی و  حرفه ای را یکی از عرصه های خدمت به مردم دانسته و آموزش نظری و مهارتی را لازم و ملزوم یکدیگر دانسته و افزود تربیت افراد باید چند بعدی بوده و در کنار آموزش های نظری و مهارتی پایبندی به اخلاق و احساس مسئولیت نیز باید در دستور کار باشد.

فرستادن دیدگاه »

3 + 4 =