آگهی استخدام پیمانی مربیان حق التدریس

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ۰

 معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

آگهی استخدام پیمانی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت  


معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد: آگهی استخدام پیمانی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پس از تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای انتشار در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. 
   
  به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رهام کیائی، معاون اداری و پشتیبانی این سازمان با اعلام این خبر بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مجوز آگهی استخدام۴ هزار و ۸۷۶ نفر از مربیان حق التدریس این سازمان را صادرکرد.

 رهام کیائی تصریح کرد: از مجموع ۴ هزار و ۸۷۶ سهمیه استخدام، تعداد ۱۸ سهمیه به منظور استخدام مربیان حق التدریس ایثارگر واجد شرایط لحاظ شده و۴ هزار و۸۵۸ سهمیه باقی مانده برای انتشار در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت: با توجه به اطلاعات اخذ شده از مربیان حق التدریس و همچنین اطلاعات دریافت شده از ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استانها، توزیع سهمیه استخدامی در تمامی شهرستانها به گونه ای برنامه ریزی شده است که تمامی مربیان حق التدریس واجد شرایط می توانند در رشته محل های آموزشی در شهرستانهای محل فعالیت فعلی ثبت نام کنند.

رهام کیائی در ادامه بیان داشت: در این آزمون تمام افرادی که پیش از مهرماه ۱۳۹۱ به عنوان حق التدریس با این سازمان همکاری داشته و در سال ۱۳۹۳همکاری آنها همچنان ادامه داشته باشد مشروط به داشتن حداقل ۲۰ سال سن و مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر می توانند ثبت نام نمایند.

وی افزود: داشتن حداقل ۱۵۰ ساعت دوره تخصصی مربوطه توسط مربیان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط الزامی است.

رهام کیائی بیان داشت: استخدام مربیان حق التدریس ایثارگر شامل: فرزندان شاهد، همسر شهید،جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسران دارای سابقه یکسال و بالاتر اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه به صورت رسمی خوهد بود.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت: تمام مراحل آزمون عمومی و تخصصی از جمله تهیه سؤالات و تصحیح اوراق از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار و پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش، گزینش و همچنین مصاحبه تخصصی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام می شود.

وی در ادامه خبر داد: مواد آزمونی نیز از طریق سازمان سنجش و در زمان انتشار آگهی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه رهام کیائی اظهار امیدواری کرد که در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری آگهی استخدام از طریق سازمان سنجش کشور اعلام و انشاءا… در اردیبهشت ماه آزمون برگزار شود.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه تأکید کرد: اطلاعات و لیست اسامی دریافت شده از استانها فقط به منظور برنامه ریزی و پیش بینی رشته محل های آموزشی مورد نیاز بوده و هیچ تأثیری در انتخاب افراد نخواهد داشت.

رهام کیائی در خاتمه اطمینان داد که فرآیند استخدام به گونه ای تدوین شده که افراد واجد شرایطی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره را کسب نمایند و مراحل گزینش و مصاحبه تخصصی را با موفقیت طی کنند، تبدیل وضعیت خواهند شد و هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نخواهد شد.

 

فرستادن دیدگاه »

+ 6 = 9