بازدیدکارشناس سازمان از مرکز بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ۰

بازدید کارشناس برنامه بودجه سازمان فنی و حرفه ای کشور از مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شهید هاشمی نژاد بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، در این بازدید که علی مهدی پور ریاست و عبدی معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر آقای حق پناه را همراهی می نمودند، کارگاه های آموزشی تراشکاری،رایانه، مکانیک، برق خودرو، برق صنعتی جوشکاری، PLC  و قسمت اداری این مرکز مورد بازدید قرار گرفت.
حق پناه کارشناس مسئول دفتر بودجه تشکیلات سازمان نیز در این بازدید ، ساماندهی    کارگاه ها  به کمک کارشناسان دفتر بهسازی و نظارت و اختصاص کمک های بیشتر و ارتباط نزدیک تر با حوزه آموزش را ضروری برشمرد.
علی مهدی پور ریاست مرکز نیز با اشاره  به برخی مشکلات و موانع موجود از جمله کمبود نیروی انسانی و کمبود اعتبارات در برخی قسمت ها  و  ضرورت  پیگری آنها ، بر  تلاش برای رفع این موانع تأکید و ابراز امیدواری نمود  با همکاری دفاتر ستادی شاهد رسیدن به شرایط کاملاً مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم .
مهدی پور، ضمن قدر دانی از مهندس حق پناه ، این بازدید ها را فرصتی مغتنم  برای طرح مسائل و مشکلات مراکز آموزشی و رفع سریع آن از طریق مدیران و مسئولین محترم ستادی دانست
در بازدید انجام شده از مرکز بهشهرآقایان احمدی مربی رایانه، اسدی مربی برق خودرو ، دودانگی مربی جوشکاری ، بابائی مربی برق صنعتی ، حسین زاده مربی تراشکاری ، فیروزی مربی مکانیک با آقای حق پناه گفتگو و نظرات و مشکلات خود را مطرح نمودند.

فرستادن دیدگاه »

8 - = 4