تبلیغات محیطی در مرکز بهشهر
عبدالرضا خلیلی تیرتاشی
در ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
“ تبلیغات محیطی در مرکز بهشهر “
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، مسئول روابط عمومی مرکز گفت: تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست زیرا تبلیغات محیطی همیشه در تیررس ببنندگان است .
عبدالرضا خلیلی تیرتاشی تصریح کرد : یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده، این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند.
وی اظهار داشت در راستای فرهنگ مهارت آموزشی و اشاعه آموزشهای فنی و حرفه ای این مرکز اقدام به دیوار نویسی یا مضامین مهارت آموزی کرده است .
خلیلی تیرتاشی، معرفی رشته های آموزشی و مزایای مهارت آموزی را موجب افزایش آگاهی آحاد مردم نسبت به ارائه خدمات این مرکز آموزشی دانست و افزود: با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز افراد فاقد مهارت را ترغیب می کنیم تا از خدمات آموزشی اینگونه مراکز بیش از پیش آگاهی پیدا کنند.
درباره نویسنده: عبدالرضا خلیلی تیرتاشی مشاهده همهی نوشتههای عبدالرضا خلیلی تیرتاشی
مسئول روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر