بازدید دانش آموزان از فنی و حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰

بازدید دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع)  از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر

تعدادی از دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) بهشهر با مراجعه به مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان با حرفه های آموزشی این مرکز آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، به منظور آشنایی  دانش آموزان و علاقه مندان آموزشهای مهارتی با ظرفیت های موجود در شهرستان بهشهر، تعداد ۴۰ نفر از دانش اموزان دبیرستان امام علی (ع) با همراهی مدیر و تعدادی از معلمان خود با مراجعه به مرکز از نزدیک با حرفه های و توانمندیهای آموزش فنی و حرفه ای آشنا شدند.
عبدالرضا خلیلی کارشناس مشاوره و هدایت آموزشی مرکز که در این بازدید دانش آموزان را همراهی می نمودند، کار گاه های مختلف مرکز از جمله، جوشکاری، تراشکاری، مکانیک ، برق صنعتی ، برق خودرو را مختصراٌ معرفی نموده و تصریح کرد : کلیه آموزشها در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای رایگان بوده گفت: همه علاقه مندان  جهت آشنایی با مهارت های فنی و حرفه ای، ارتقاء سطح مهارت خود و بالابردن دانش فنی میتوانند به این مرکز مراجعه نموده و از ظرفیتهای موجود استفاده نمایند.
در ادامه و در هر کارگاه مربی مربوطه توضیحات لازم را در خصوص عملکرد و فعالیت رشته مربوطه ارائه نموده و راهنمایی های لازم را در خصوص ورود دانش آموزان به مراکز و کارگاههای آموزشی را بیان نمودند.
این بازدید ها با درخواست مدیر مدرسه و دعوت ریاست مرکز و با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان و نوجوانان صورت گرفته است.

فرستادن دیدگاه »

+ 7 = 10