برگزاری نمایشگاه هفته ملی مهارت و کارآفرینی

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰

برگزاری نمایشگاه توانمندیهای مرکز و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر و بمناسبت ششم مرداد و هفته ملی مهارت ، کارآفرینی وترویج آموزشهای فنی و حرفه ای نمایشگاه توانمندیهای کارآموزان مرکز ثابت دولتی و انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد بهشهر برگزار خواهد شد.
علی مهدی پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر با بیان این خبر افزود: دستاوردهای کارآموزان این مرکز در رشته های جوشکاری، تراشکاری، مکانیک، تراشکاری، کشاورزی ،برق و فعالیت های آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای به نمایش گذاشته خواهد شد.
مهدی پور با اشاره به رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبتنی بر نظام بازار محور افزود: در این راستا این مرکز مهارت آموزی با واگذاری بخشی از فضای آموزشهای مهارتی خود به کارآموزانی که متقاضی خود اشتغالی هستند ازحضور موثرآنها در این نمایشگاه خبر داد  .
این عضو کارگروه اشتغال شهرستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش توانمندیهای این مرکز مهارت آموزی و انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت وملت نامگذاری شده است در تلاشیم تا با همدلی و همزبانی بخش دولتی و بخش خصوصی منشاء خدمات ارزنده به جوانان جویای کار و کارآفرین باشیم .
گفتنی است این نمایشگاه ازدوشنبه  ۵ مرداد ماه تا پنجشنبه ۸ مرداد ماه در طبقه فوقانی پاساژ تندیس صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و  عصرها ۱۷ الی ۲۰  دایر خواهد بود.

فرستادن دیدگاه »

- 3 = 2