بازرسی از پایگاه بسیج فنی و حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ۰

توسط شورای حوزه بسیج ادارات سپاه بهشهر انجام شد؛

بازرسی از پایگاه مقاومت بسیج فنی و حرفه ای بهشهر

بازرسی از پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد فنی و حرفه ای با حضور فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج ادارات بهشهر صورت پذیرفت.
فرمانده حوزه بسیج اداری و کارگری حوزه ۰۹ امام علی(ع) سپاه ناحیه بهشهربهمراه تیم بازرسی، از پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد فنی و حرفه ای بهشهر از نزدیک بازدید و از عملکرد این پایگاه در یکسال گذشته ابراز رضایت نمود .
فرمانده بسیج اداری شهرستان بهشهر  از ماهواره با تعبیر دجال واره در عصر کنونی و به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار و تهاجم فرهنگی یاد نمود و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی آن را بسیار خطرناک عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی همه اقشار خصوصاً بسیجیان از خواسته های مهم و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خصوص می باشد.
در ادامه این جلسه عبدالرضا خلیلی فرمانده پایگاه بسیج این مرکز ضمن تقدیر از حضور شورای فرماندهی بسیج ادارات شهرستان در مرکز فنی و حرفه ای و بسط و گسترش حلقه های صالحین ، تشکیل شورای امر بعه معروف در بین کارکنان و کارآموزان ، از تلاشهای همه همکاران خصوصاً بسیجیان عضو پایگاه بسیج این مرکز تقدیر نمودند.
در این بازرسی در خصوص عملکردهای پایگاه مقاومت درخصوص ابلاغ برنامه سال پایگاه ، پیگری حکم اعضای شورا ، اردوی حلقه صالحین و برگزاری کارگاه های آموزشی تحلیل و بررسی  مورد گفتگو قرار گرفت .

فرستادن دیدگاه »

3 - = 1