بازدید مدیر امورعمرانی سازمان از کارخانه سفال کلت

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۳ مهر ۱۳۹۳ ۰

 مدیر امورعمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کارخانه سفال کلت بازدید کرد

داود ناصری امید مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهمراه دکتر گرزین مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران و ریاست فنی و حرفه ای بهشهر از کارخانه آجر سفال کلت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، داود ناصری امید با اشاره به نقش آموزش های مهارتی و همچنین فنی و حرفه ای در توانمندسازی جوانان و رفع معضل بیکاری گفت: از آنجا که رفع بیکاری به عنوان یکی از دغدغه های مهم مسئولان کشور دردستور کار قرار دارد لذا ترویج این آموزشها تأثیر بسزایی در روند اشتغالزایی و توسعه منطقه خواهد داشت.

دکتر رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری هر حرفه و رشته آموزشی، در هر شهری از استان که متقاضی آموزش وجود داشته باشد را دارد و برای کمک به جوانان جویای حرفه این استان امکانات ویژه و مربی مجرب در اختیار قرار می دهد.
وی با بیان اینکه باید تعامل بین بنگاه‌های اقتصادی و سازمان و مراکز فنی و حرفه‌ای را بیشتر شود افزود: اینگونه بازدیدها و هم اندیشی با صاحبان صنایع در جهت بررسی آموزش های مهارتی در راستای توسعه در بخش های مرتبط با صنعت و تولید می تواند اثرگذار باشد.

گرزین افزود : این اداره کل برای آموزش شاغلان صنایع و بنگاه‌ها برنامه ریزی های مدونی را در دست اقدام دارد .

 

 

 

فرستادن دیدگاه »

2 - 1 =