مربیان،افسران نهضت مهارتی هستند

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۰

دکتر گرزین مدیرکل فنی حرفه ای مازندران:

مربیان فنی و حرفه ای افسران خط مقدم نهضت مهارتی هستند

دکتررضا گرزین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران  با مربیان و پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهردیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران بهمراه مهندس جمشیدی رئیس اداره آموزش از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با مربیان و پرسنل مرکز  دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در این بازدید با تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزشهای مهارتی ،یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را آموزش های بازار محور خواند و خواستار تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاهها اجرایی برای برگزاری این دوره ها در شهرستان شد.

گرزین مربیان را افسران خط مقدم نهضت مهارتی دانست و بر حل مشکلات کارگاه ها و مربیان تاکید کرد و اظهار داشت : باید تلاش کنیم تا با ایجاد کارگاههای مکمل رشته های این مرکز یک مجموعه آموزشهای هدفمند و کاملی را به متقاضان و مهارت جویان ارائه دهیم در این راستا رشته های ابزار تیزکن یا فرز مکمل کارگاه تراشکاری و رشته های جوش آرگن و CO2 مکمل کارگاه جوشکاری می باشد که موضوع در دستور کار اداره آموزش اداره کل و مرکز قرار خواهد گرفت .

فرستادن دیدگاه »

8 - = 3