همایش تجلیل از کارگران صنعت ساختمان

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰

در مرکز فنی و حرفه ای بهشهر برگزار شد
برگزاری همایش تجلیل از کارگران صنعت ساختمان شهرستانهای بهشهر،نکاوگلوگاه به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

همزمان با هفته کارگر همایش تجلیل از کارگران نمونه صنعت ساختمان شهرستانهای شرق مازندران با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای سازمان نظام مهندسی و روسای انجمن صنفی کارگری شهرستانهای بهشهر ،نکاوگلوگاه در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر رئیس نظام مهندسی این شهرستان  در این همایش گفت: کارگر در مکتب اسلام جایگاه رفیعی دارد و این  جایگاه را از بوسه پیامبر گرامی اسلام به دست  کارگران می توان متوجه شد .
مهندس محمدهاشم اسلامیان از کار به عنوان جوهره حیات انسان‌ها نام برد و گفت: کارگر قلب تپنده جامعه است و کشور به دست توانای کارگران به عزت خواهد رسید.
وی هدف از این همایش را قدردانی از زحمات و خدمات بی شائبه کارگران صنعت ساختمانی و تبیین اهمیت نقش کارگران و استادکاران در ساخت و ساز عنوان کرد .
در ادامه رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بهشهر گفت : صیانت از کارگران فقط صیانت از حقوق و دستمز آنان نیست بلکه کارفرما باید محیطی را فراهم آورد که کارگران در آن با آرامش خیال به کار خود مشغول باشند .
وی تصریح کرد : یک از زوشهائی که کارگران از طریق آن می توانند به حقوق حقه خود برسند ایجاد تشکلات کارگری به منظور ساماندهی کارگران ماهر و نیز ارتقاء جایگاه و منزلت اجتماعی کارگران است .
سلیمانی بیمه ، ارتقای دانش فنی و کیفیت کارشاغلان ، و بازرسی از محیط کار جهت کاهش حوادث ناشی ازمحیط های نامناسب را از جمله مواردی دانست کا باید مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار گیرد .
در این همایش به ۷ نفر از کارگران و استاد کاران برتر صنعت ساختمان شهرستانهای بهشهر،نکا و گلوگاه به رسم یادبود هدایائی تقدیم گردید .

فرستادن دیدگاه »

5 + 4 =