جلسه اعتبارسنجی مرکز بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰

برگزاری جلسه شورای طرح اعتبار سنجی درمرکز فنی وحرفه ای بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، جلسه شورای طرح اعتبار سنجی این مرکز با حضور معاون و کارشناسان واحد های مختلف برگزار شد.
علی مهدی پور ، ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت : سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور براساس بند “ز” ماده ۲۱ قانون برنامه پنجم توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مکلف به رتبه بندی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی می باشد و این طرح در دو  بخش “ارزیابی درونی” و “ارزیابی بیرونی” اجرا     می شود.
وی تصریح کرد : طرح اعتبارسنجی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی با هداف ارتقا و بهبود عملکرد آموزشی( کمی و کیفی) مراکز آموزش فنی و حرفه ای بر اساس استانداردهای تعریف شده، حصول اطمینان مدیریت و تأمین کنندگان مالی از رعایت استانداردهای تعیین شده و هزینه کرد بهینه منابع، توسعه فیزیکی مراکز آموزش فنی و حرفه ای متناسب با نیاز منطقه، افزایش اثربخشی؛ مشارکت و فعال نمودن ارکان اجرایی مراکز آموزش فنی و حرفه ای بصورت جامع و هدفمند، برنامه ریزی و ارزشیابی مراکز اجرا می شود.
در این جلسه مهدی پور با بررسی درجه بندی سال های گذشته  افزود : این طرح جهت ارزشیابی یک مرکز و شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارها و استفاده از تحلیل ها جهت بهبود خدمات آموزشی و ارتقاء رضایتمندی مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.
مهدی پور در این جلسه در خصوص مستند سازی صورتجلسات،تکریم ارباب رجوع،زیباسازی و بهسازی فضای سبز، ایمنی و اطفا حریق ، سامانه الکترونیکی انتقادات و پیشنهادات، نظافت کارگاهها ، وسایل کمک آموزشی ، شورای مربیان، بازدید کارآموزی، کتابخانه و  …. به تفصیل مطالبی را بیان نمود .

فرستادن دیدگاه »

- 7 = 2