نشست بصیرت افزائی درمرکز بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، در ابتدای این مراسم مهندس علی مهدی پور  سرپرست فنی و حرفه ای ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و ایام ا… دهه مبارک فجر گفت : همه داشته های امروز ما به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی است و وظیفه ما در برابر خون شهیدان، افزایش بصیرت و حرکت در مسیر انقلاب و پیمودن راه آنان است .

در ادامه مراسم حجه السلام والمسلمین نوذری اظهار داشت : امروز استکبار با برنامه‌های فریبنده دنبال جدا کردن جامعه و جوانان از آرمان‌های انقلاب ، امام و شهدا است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی فناوری و دانش عنوان کرد و اظهار داشت : پیشرفت علمی جمهوری اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست و به برکت این انقلاب ایران اسلامی در بخش های علمی، آموزشی و پژوهشی به رشد چشمگیری دست یافته است .

وی یکی دیگر از دستاوردهای علمی کشورمان دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دانست و بیان داشت : دشمنان تاب تحمل پیشرفت ملت ایران را ندارند و علیه این ملت به توطئه می پردازند .

حجه الاسلام نوذری بر لزوم تشریح و تبیین اهداف انقلاب بر جوانان و نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: باید جوانان بیش از این با اهداف انقلاب اسلامی و رشادت های نسل اول انقلاب آشنا شوند تا بتوانند راه پدران و مادران خود را ادامه دهند .

وی با بیان اینکه در حوزه بسیج ادارای و کارگری ، کلاس هایی در حوزه بصیرت افزایی در مسیر ولایت و رهبری که وظیفه همه کارکنان است برگزار می شود، افزود: بصیرت افزایی در جهت فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کلیه امور دانست .

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا و هدایت و رهبری امام خمینی به ثمر رسیده و ما هم باید برای حفظ آن باید پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشیم.

نوذری در پایان عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب، شناساندن اسلام واقعی و تنویر افکار جوانان نسبت به دین مبین اسلام است چرا که مطالعه تاریخ انقلاب در این مسیر چراغ هدایت و راهنما برای مردم در هر قشری از جمله جوانان است.

فرستادن دیدگاه »

+ 5 = 10