آغاز اعطای گواهینامه الکترونیکی مهارت

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲ بهمن ۱۳۹۲ ۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، علی مهدی پور از آغاز اعطای صدور گواهینامه های الکترونیکی مهارت در مرکز بهشهر خبر داد.
سرپرست مرکز فنی وحرفه ای بهشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تمامی کسانی که از ابتدای سالجاری در آزمونهای فنی و حرفه ای قبول شده اند پس از پرداخت ۳۰ هزار ریال بعنوان هزینه صدور گواهینامه ،کارت مهارت الکترونیکی صادر خواهد شد.
وی تصریح کرد: این گواهینامه یک چیپ الکترونیکی است که تا ۲۰ گواهینامه مهارتی در رشته های مختلف در آن ثبت می شود و براساس کد شناسه و کلی ملی  مهارت آموز می تواند در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای اطلاعات گواهینامه خود را مشاهده کند.
علی مهدی پور خاطر نشان کرد: کارآموزان برای مشاهده و استعلام گواهینامه می توانند از طریق سامانه HTTP://AZMOONPORTALTVTO.COM مراجعه نمایند.
مهدی پور دریافت وجه از کارآموزان برای صدور گواهینامه را براساس ماده ۷۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کشور بیان کرد و افزود: دریافت وجه ارتباطی با الکترونیکی شدن صدور گواهینامه ندارد و براساس قانون متقاضیان صدور، تمدید و تعویض گواهینامه مهارت و پروانه تاسیس آموزشگاه آزاد به ازای هر مورد موظف به پرداخت ۳۰ هزار ریال به حساب خزانه کشور است.

فرستادن دیدگاه »

7 - 5 =