تحقق ۷۰ درصدی آموزشی فنی و حرفه‌ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ۰

IMG_1573ppp

 در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

تحقق ۷۰ درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای بهشهر

معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای بهشهرگفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ درصد از مجموع تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای این شهرستان تحقق پیدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، مسلم رضائی اظهار داشت : کل تعهدات آموزشی مرکز بهشهر در سال جاری را ۱۸۶ هزار نفر ساعت عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۳۲ هزار نفر ساعت آموزش در این مرکز انجام شده است .
معاون آموزشی فنی و حرفه‌ای بهشهرضمن تاکید بر اینکه تمامی خدمات در بخش دولتی به صورت رایگان صورت می‌گیرد تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرستان بهشهر با داشتن یک مرکز آموزشی دولتی در قالب ۱۰ کارگاه و ۱۶ حرفه آموزشی و ۵۹ آموزشگاه آزاد با ۸ حرفه آموزشی در بخش غیر دولتی،سالانه بطور متوسط بمیزان ۴۰۰ هزار نفر ساعت آموزش را انجام می‌دهند.
رضائی محلی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای با آموزش در مراکز ثابت و شعب شهری، آموزش در مناطق روستایی، آموزش در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، آموزش در پادگان‌‌ها، زندان‌ها ‌و آموزش در آموزشگاه‌های آزاد نسبت به تامین و تربیت نیروی ماهر مورد نیاز حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شهرستان اقدام می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته میزان تعهدات آموزش مرکز ۳۴۱ هزار نفر ساعت بوده که مرکز موفق به اجرای ۴۲۱ هزار نفر ساعت گردیده که در سال گذشته رشد ۱۲۰ درصدی را شاهد بودیم و بطور متوسط سالانه ۲ هزار نفر فاقد مهارت از آموزش های رشته های مختلف این مرکز بهره مند شدند .
وی در پایان در خصوص اقدامات انجام شده بمنظور بالا بردن سطح اشتغال در شهرستان تصریح کرد: این مرکز برای ایجاد فرصت‌های شغلی آن هم برای مهارت‌آموختگان اقدامات مختلفی را انجام داده که از جمله آن ارائه خدمات مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی در مرکز است .
مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهرمتولی آموزش‌های مهارتی در سطح شهرستانهای بهشهر و گلوگاه می باشد .

فرستادن دیدگاه »

1 - = 0