مسابقه طناب کشی در نیمه شعبان

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰

مسابقه طناب کشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز فنی وحرفه ای بهشهر ، مسلم رضائی با حضور در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان آثارشگرف ورزش در روح و روان انسان از کارآموزان شرکت کننده در این رقابت ها تقدیر کرد .
معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نزاد بهشهر با تاکید و توجه ویژه به تبلیغ ، توسعه و تعمیم ورزش در مرکز گفت: ورزش همگانی روح جامعه را تعالی بخشیده و آن را در نیل به اهداف الهی و رسیدن به بزرگترین قله های انسانیت راهنمایی می کند.
رضائی اظهار داشت : این گونه مسابقات ضمن این که باعث انبساط خاطر کارآموزان می شود می تواند در معرفی توانمندی های کارآموزان مرکز و شکوفایی بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی مرکز نیز موثر واقع گردد .
مسئول روابط عمومی مرکز بهشهر بعنوان برگزار کننده این مسابقات گفت : ورزش از فعالیت هایی است که موجب کاهش ناراحتی ها و درد و رنج ها می شود و هر جوانی که احساس ناراحتی کند، با اقدام به ورزش می تواند از مشکلات و سختی های خود بکاهد زیرا ورزش موجب گشایش قلب و تقویت روحیه می شود و انجام فعالیت های ورزشی کاری بسیار مطلوب و حسنه است .
عبدالرضا خلیلی در پایان گفت : مسابقه طناب کشی درقالب شش تیم ۹ نفره برگزار شد. که با استقبال پرشور و چشمگیر کارآموزان همراه بود که در پایان تیم های کارگاه تراشکاری ، جوشکاری و اتومکانیک به ترتیب عنوان اول تا سوم این مسابقه راکسب کردند که انشاا… طی مراسمی به تیمهای برنده جوائزی برسم یادبود اهدا خواهد شد .

فرستادن دیدگاه »

7 - = 5