بازدید مدیر کل از مرکز بهشهر

مدیر تارنما در ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مازندران

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر مهندس عبدالرضا شریعت نژاد در نشست صمیمی با کارکنان این مرکز گفت :  مهمترین اقدام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در سال گذشته را تشکیل سه شورای راهبردی عنوان کرد و اظهار داشت : در این شوراها ما توانستیم برنامه های منسجمی را برای سال جاری تهیه کنیم .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای مازندران تصریح کرد : این برنامه ها مبتنی بر سند راهبردی است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تهیه ، تدوین و به این اداره کل ارائه گردید .

وی اظهار داشت علاوه بر اسناد فوق این اداره کل نیز دو سند استانی تهیه کرده  که یکی از این اسناد جامع و کلی است و سند دیگر برای مراکز تحت پوشش با توجه به موقعیت ، نیاز و امکاناتش تدوین شده است .

نماینده عالی دولت در امر آموزش های فنی و حرفه ای در استان مازندران مهمترین برنامه سال جاری را اولاٌ ارتقاء سطح آموزش های فنی وحرفه ای از درجه ۲ به درجه ۱ ، و از درجه ۱ به طرح و ثانیاٌ نظم و انظباط مالی بگونه ای که بتوانیم سیستم پاداش و جبران خدمات همکاران را متناسب با یک الگو و فرمول جدیدی طراحی کنیم .

وی درخصوص بازدید های دوره ای از مراکز گفت : این کار با دو هدف صورت می پذیرد اول اینکه یک تیم کارشناسی از اداره کل به مراکز اعزام شده تا معضلات و مشکلات را راساٌ در همان مرکز در اسرع وقت بررسی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می کنند .

شریعت نژاد در پایان درخصوص بازدیدهایی که شخصاٌ از مراکز بعمل می آورد گفت : اینگونه بازدید ها موجب ایجاد فضای ارتباطی امن بین همکاران و مدیریت استان شده و در صورتی که خواسته های معقول از سوی همکاران وجود داشته باشد در همان روز حل شود .

فرستادن دیدگاه »

7 + = 14