مجوزتاسیس ۷ آموزشگاه آزادفنی و حرفه ای سال گذشته

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰

مجوز تاسیس ۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سال گذشته درشهرستان بهشهر صادر شد

ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر از صدور مجوز تاسیس ۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای طی سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، رامین کیانی، ریاست این مرکز گفت : در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و شرایط ایجاد اشتغال مولد در جامعه طی سال گذشته، مجوز تاسیس ۷ آموزشگاه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر صادرشده و ۲۰ موافقت نامه اصولی صادر و در ادامه فرآیند صدور می باشد.
وی با اشاره به نقش چشمگیر آموزشگاه های آزاد بر توسعه فراگیر مهارت، گفت: مجوزهای صادر شده و در دست اقدام در رشته هایی مانند مراقبت و زیبایی، فناوری نرم فرهنگی ، صنایع غذائی و صنایع پوشاک است.
ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر خاطرنشان کرد: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای صدور مجوز آموزشگاه های آزاد مهارتی برای واجدان شرایط طی سه روز، راه برای توسعه آموزشگاه ها از سوی بخش خصوصی هموار شده است.
کیانی اظهار داشت: توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای مطابق با طرح های کسب و کار بومی و محلی و با تنوعی از حرفه های آموزشی به خصوص حرفه فناوری های نوین از ضروریات امروز بازار اشتغال کشور است.
وی تصریح کرد: لازم است متقاضیان راه‌اندازی آموزشگاه آزاد با مطالعه قبلی امکان سنجی و داشتن طرح کسب وکار و تحقیقات بازار و تجربه آموزشی وارد این عرصه شوند تا بتوانند در فضای رقابتی سالم به موفقیت دست یابند و پایداری فعالیت آموزشی خود را تضمین کنند.
لازم بذکر است هم اکنون ۵۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان بهشهر مشغول فعالیت آموزش مهارتی می باشند.

فرستادن دیدگاه »

6 - = 0