بازدید کارآموزان plc از کارخانه پرتو دانه خزر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۷ شهریور ۱۳۹۵ ۰

بازدید کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهراز شرکت پرتو دانه خزر

 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، رامین کیانی سرپرست این مرکز در مورد اهداف این بازدید گفت: هدف اصلی از برگزاری این بازدید علمی آموزشی ارتقای سطح آگاهی کارآموزان است به طوریکه این کارآموزان در پایان دوره آموزشی چندماهه خود از نزدیک با یک محیط صنعتی آشنا شوند و بتوانند نکات و مواردی که در حین دوره فراگرفته اند را در عمل مشاهده کنند.

کیانی تصریح کرد :  تاثیر بی بدیل بازدیدهای علمی و عملی در حین کار در بروز خلاقیت در کارآموزان حکایت دارد که در همین راستا معاونت آموزشی مرکز با همکاری کارشناس روابط عمومی مرکز در پایان هر دوره ی آموزشی اقدام به برگزاری این قبیل بازدیدها می نماید.

در این  بازدید علمی که مهندس حسین اصغر پور مربی کارگاه مربوطه گروه بازدیدکننده را همراهی می کردند کارشناسان و مدیران فنی بخش های مختلف کارخانه پرتو دانه خزر توضیحات لازم را به کارآموزان ارایه نمودند و کارآموزان با تجهیزات PLC ، مانیتورینگ و خط تولید این مجتمع صنعتی آشنا شدند.

کیانی از مهندس اصغر پور مربی کارگاه plc   به سبب برگزاری بازیدهای علمی در پایان دوره های آموزشی  که همیشه یار و مددکار کارآموزان بوده تقدیر و تشکر کرد.کارخانه پرتو دانه خزر  در ۱۰ کیلومتری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر و در شهرک صنعتی بهشهر واقع شده است.

فرستادن دیدگاه »

8 + = 15