برگزاری نشست بصیرتی در مرکز بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰

به همت پایگاه بسیج و روابط عمومی مرکز بهشهرصورت گرفت

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی ، نفوذ و انتخابات

 

نشست بصیرتی سیاسی با موضوع انقلاب اسلامی ، نفوذ و انتخابات پیش رو ( ۷  اسفند ) درسالن اجتماعات فنی و حرفه ای بهشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر علی مهدی پور هدف از برگزاری این نشست را یادآوری و مرور خاطرات ارزشمند دهه مبارک فجر، که امروز جوانان ما صحنه های بسیار نادری از آن را توسط رسانه‌ها می‌بیننداعلام کرد و گفت: امام در دل مردم نفوذ کرد و اینگونه بود که انقلاب به پیروزی رسید .
وی تصریح کرد: اصلی‌ترین تفاوت آن حضور یک رهبر آگاه و اندیشمند بود که همیشه لرزه بردشمنان این انقلاب می‌افکند و پس از ایشان مقام معظم رهبری با همان قدرت و ظرفیت به راهبری و جهت بخشی به نظام می پردازند.
در این نشست علیرضا فخاریان به بیان برنامه های استکبار برای نفوذ درجمهوری اسلامی پرداخت و تصریح کرد : دشمن می خواهد ما در همه زمینه ها در مقابلشان کوتاه بیایم.
 این فعال مسائل فرهنگی افزود: دشمن به دنبال این است که ما در کشور خودمان متحد نباشیم بنابراین ما براساس دستور رهبر عزیزمان عمل می کنیم و از اهداف خود کوتاه نمی آییم.
 این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی بیان داشت: مقدمه براندازی نرم، تهاجم فرهنگی است تا فکر ما عوض شود و طرفدار غرب شویم.
 فخاریان با بیان اینکه هدف دشمن نفوذ تغییر در باور ها و اعتقادات است، گفت: زمانی که مقام معظم رهبری در مورد موضوعی صحبت می کنند، حتما توطئه دشمن را حس کرده و این مهم را متذکر می شوند.
وی اظهارداشت : مردم قهرمان و هوشیار ایران اسلامی با درک شرایط کنونی در دو انتخاب پیش رو حضوری به یاد ماندنی را از خود به یادگار خواهند گذاشت که باعث نومیدی دشمن و استحکام پایه های نظام اسلامی خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در این رخداد مهم گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب تداوم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان ایران خواهد بود.

فرستادن دیدگاه »

1 + = 2