بازدید رئیس شورای شهر بهشهر از فنی وحرفه ای

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰

بازدید رئیس شورای شهر بهشهر، از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر بهشهر از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، علی اکبر فخاریان رئیس شورای شهر بهشهر دراین بازدید ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره ه های مهارتی مختلف در کارگاههای این مرکز افزود: گسترش آموزش های مهارتی در سطوح مختلف جامعه یکی از راهکارهای اساسی مقابله با معضل بیکاری در کشور است.

وی اظهار داشت: کارآموزان این مرکز بخصوص کارآموزان کارگاه کیف دور چرمی و پرورش گل در فضای آزاد می توانند با درخواست از شهرداری و شورای شهر نسبت به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه مصنوعات از فضای پارک ملت شهرستان استفاده نموده و این موضوع در برنامه های آینده شورای شهر قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر بهشهر افزود : با عنایت به اینکه مراکز فنی و حرفه ای  زمینه اشتغال بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و افراد جویای مهارت را فراهم می آورد، تاکید کرد شورای اسلامی شهر بهشهر از هیچ کوششی جهت ارتقا سطح آموزشی و تجهیزات مواد مصرفی کارگاه ها در حد اختیارات شورای شهر دریغ نخواهد کرد و با همکاهنگی با اتحایه های و صنوف مختلف در این راستا گامهای موثری برخواهد داشت .

این عضو پارلمان شهر بهشهر در راستای درخواست کارآموزان مبنی بر مشکل ایاب و ذهاب ، مشکل فروش مصنوعات تولیدی، استقرار ایستگاه تاکسی ویژه کارآموزان مرکز در سطح شهر ، کمک به زیبا سازی فضای سبز مرکز قول مساعد جهت برطرف شدن این مشکلات را دادند .

علی مهدی پور ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از نحوه آموزش کارآموزان و فعالیت های آموزشی این مرکز در سال جاری اظهار داشت:  این بازدید  در راستای اجرای مصوبات کمیته مهارت و کارآفرینی شهرستان برگزار گردید و انشاا… اینگونه فعالیتهای و رایزنی ها تداوم خواهد داشت .

فرستادن دیدگاه »

- 6 = 2