مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۳ آبان ۱۳۹۴ ۰

برگزاری  مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در مرکز فنی و حرفه ای بهشهر

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، با حضور همکاران ، بازنشستگان و مسئولین فنی و حرفه ای در نمازخانه مرکز بهشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر در این مراسم که معاون مدیرکل ، روئسای مراکز ۲۲ بهمن ، گلوگاه، نکا و بهشهر و جمعی از همکاران بازنشسته و کارکنان و مربیان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی تبیین ویژگی‌ها و اهداف قیام تاریخ‌ساز عاشورا، ازخودگذشتگی را ویژگی مهم حماسه‌سازان این واقعه خواند و گفت: حضرت امام حسین علیه‌السلام پرچمدار ایثار و ازخودگذشتگی بود.
وی در ادامه با تشریح اهداف قیام حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام گفت: اصلاح امور، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه‌ی حق و رسوایی ظالمان و مفسدان از اهداف حرکت امام حسین علیه‌السلام بوده است و ایشان با حماسه‌ی عاشورا به همه‌ی اهداف خود رسیدند و پیروز شدند.
حجه الاسلام احمدی با بیان اینکه خداوند اجازه‌ی سلطه‌ی کافران بر مسلمانان را نداده، خاطرنشان کرد: آزادگان عالم در جبهه‌ی جهاد و پایمردی گرد حضرت اباعبدالله علیه‌السلام جمع شدند و با مستکبران و باج‌خواهان مقابله کرده و امنیت را از کاخ‌نشینان زورگو سلب کردند.
همچنین در این مراسم کربلائی ابوذر یزدانی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند. مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام طبق یک سنت حسنه با مشارکت کلیه همکاران مرکز بهشهر در روز هشتم محرم ( بصرف ناهار) برگزار می گردد.

فرستادن دیدگاه »

9 - = 5