مرکز۲۲بهمن به عطر دو شهیدگمنام معطر می شود

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲ مهر ۱۳۹۴ ۰

یکشنبه پنجم مهر

مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری به عطر دو شهید گمنام دفاع مقدس معطر می شود

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران رضا گرزین گفت: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس پیکرهای مطهر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در ساری تشییع و در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری تدفین می شوند .

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد : برای اولین بار در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، دو شهید گمنام در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری تدفین می‌شود.

گرزین اظهار داشت: باید به شهدای گمنام ارج نهاد و در این راستا از تمامی دستگاه‌ها و مردم درخواست کمک و یاری می‌کنیم.

وی با تاکید به اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم افزود : مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۵ مهر ماه از مسجد جامع آغاز خواهد شد و به سمت میدان ابن شهرآشوب ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران ادامه داد: پس از آن دو شهید گمنام به مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن واقع در کیلومتر ۵ جاده ساری به قائمشهر انتقال داده می شوند و در این مرکز خاکسپاری خواهند شد.

گرزین سن شهدای گمنام را ۲۰ ساله و ۱۸ ساله اعلام کرد و گفت: دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات کربلای ۴ منطقه ام الرصاص و عملیات خیبر جزیره مجنون مورد تفحص قرار گرفتند.

وی همچنین مراسم وداع با دو شهید گمنام را شنبه ۴ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء (ساعت۲۰ شب) در روستای شرفدارکلای سفلی ساری اعلام کرد.

عضو کارگروه اشتغال استان با اشاره به خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در این مرکز آموزشی و مهارتی گفت : حضور فیزیکی این شهدا مبارک است و این اتفاق پیوند ناگسستنی تحصیل علم و راه شهدا را مستحکم تر خواهد کرد.

 

فرستادن دیدگاه »

- 4 = 0