بازدید کارشناس استانداری از مرکز بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۲ دی ۱۳۹۳ ۰

بازدید کارشناس برنامه ریزی استانداری مازندران

از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر کارشناس مدیریت بودجه و برنامه ریزی استانداری مازندران  همراه با مسئول اعتبارات اداره کل فنی و حرفه ای مازندران از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای بهشهر بازدید نمودند .
نورا… خزائی کارشناس برنامه ریزی استانداری مازندران از کارگاهها و پروژه های بازار محور مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر بازدید ودر راستای تخصیص اعتبار این مرکز آموزشی  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای این بازدید بهروز عبدی معاون مرکز ، ضمن  خیر مقدم  به بازدید کنندگان  به معرفی ماموریت ها وفعالیتهای مرکز فنی و حرفه ای بهشهر پرداخت.
وی به تشریح کمبودها در زمینه بودجه جاری و عمرانی مرکز اشاره کرد و افزود علیرغم مشکلات مالی وبودجه ای ، تا کنون خللی در کار وکیفیت آموزشی ایجاد نشده واین مرکز همواره در راستای کیفی وکمی استانداردهای آموزشی و تعالی رسالت سازمانی خود می باشد اما لازم است کسری بودجه ، جبران شود تا ضمن خرید ملزومات مورد نیاز ، بتوانیم به ارایه خدمات و  رسالت سازمان که همان آموزش افراد فاقد مهارت و اصلاح و تربیت افراد متخصص بازار کار است ادامه دهیم و  امیدواریم با مساعدت های مسئولین به زودی این مشکلات مرتفع گردد.
کارشناس برنامه ریزی وبودجه استانداری پس از بازدید چند ساعته از کلیه قسمتهای مرکز از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای  این مرکز قرار گرفت ودر پایان این بازدید ابراز داشتند  سعی میکنیم با توجه به جریان تخصیص بودجه مساعدت های لازم را برای جبران کسری بودجه و تسهیل دربرنامه های عمرانی  و جاری انجام دهیم  تا مشکلی  در امر آموزش و کیفیت این مرکز خدمت رسان  ایجاد نشود.
گفتنی است در این بازدید شهرام آقا بیگی ، بهروز عبدی معاون مرکز ، مهدی موظف کارپرداز و عبدالرضا خلیلی کارشناس مشاوره و هدایت آموزشی مرکز ،آقای خزائی کارشناس استانداری را همراهی می کردند.

فرستادن دیدگاه »

7 - 4 =