بازدید مدیرکل از فنی حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، مدیرکل و مسئول روابط عمومی فنی و حرفه ای مازندران در جلسه هم اندیشی در مرکز فنی و    حرفه ای بهشهر برگزار شد حضور یافتند.
در این جلسه ضمن عرض خوش آمدگویی توسط آقای مسلم رضائی به حاضران و مدیرکل استان، هدف برگزاری این جلسات را شناسائی توانمندیها ،نقاط قوت ،بررسی مشکلات و چالشها و ارتقاء پتانسیل های موجود مرکز اعلام کرد .
در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز بهشهر گفت : همیشه این مرکز برای من تداعی کننده یک محیط کار صمیمی می باشد .
وی بیان کرد  : رکن توسعه هر سازمانی نیروی انسانی است که الحمد ا… این پتانسیل در این اداره کل و مراکز تابعه وجود دارد و این بالاترین سرمایه هر مجموعه ای می باشد.
دکتر رضا گرین ضمن برشمردن سه موج صنعت،کشاورزی و خدمات در جهان کنونی تصریح کرد : امروز ما نیازمند اطلاعات دقیق نسبت به مجموعه و اهداف و رسالت سازمان هستیم و در این راستا باید دو خصیصه درستی اطلاعت و بموقع بودن آن مدنظر قرار گیرد .
وی اظهار داشت : ما نباید یک فکر و اندیشه ثابت را برای خود ترسیم کرده و برا اساس آن حرکت کنیم ، این یک ایراد است ، زیرا ما باید بروز باشیم .
گرزین ضمن تاکید به اینکه دنیای امروز دنیای دانائی است افزود : بزرگترین منابع ، منابع تولید فکر است و همکاران ما با تولید افکاری جدید بر اساس نیازهای کنونی  موجب پویائی مرکز خود گردند .
وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت : مراکز ما باید بر اساس توانمندی های خودشان درآمد کسب کنند و بخشی از هزینه مرکز خود را بپردازند زیرا درآمدزائی مراکز موجب تعالی سازمان خواهد شد و در نتیجه مردم از خدمات سازمان منفعت بیشتری خواهند برد .
گرزین در پایان ضمن اعلام دلگرمی خود به همکاران ، عاقبت بخیری برای همه را از خداوند منان مسئلت کرد .

فرستادن دیدگاه »

1 + 3 =