مهم ‌ترین اهداف قیام امام حسین(ع)

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۰

بابائی امام جماعت مرکز فنی وحرفه ای بهشهر عنوان کرد :
مبارزه با ریشه ‌های فساد، احیای سیره و سنت های پیامبر و احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ‌ترین اهداف  قیام امام حسین(ع) بود .
 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر حجه الاسلام و المسلمین بابائی درمجلس عزاداری امام حسین (ع) که بمناسبت ماه محرم در نمازخانه مرکز برگزار گردید در  رابطه با حماسه ماه محرم  گفت: امام حسین(ع) به منظور حفظ و احیاى اسلام، با جهاد و شهادتی غم انگیز، صفحه ای درخشان و فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام از خود به یادگار گذاشت.
وی شفابخشی تربت امام حسین ، استجابت دعا در حرم اباعبدا…، عدم محاسبه طول سفر زائرین از عمر انسان و قرارگرفتن همه ائمه از زریه امام حسین (ع) را از جمله خصوصیات این امام همام عنوان و تصریح کرد: امام حسین (ع) برای همیشه این درس را به ما داد که برای خدا و در راه خدا باید ایستادگی کرد.
حجت الاسلام بابائی در پایان اظهار داشت :  هدف از قیام عاشورا مبارزه با ریشه ‌های فساد، احیای سیره و سنت های پیامبر اعظم (ص) و احیای امر به معروف و نهی از منکر که در جامعه به فراموشی سپرده شد نیز از مهم ‌ترین ثمره قیام عاشورایی امام حسین(ع) بود .

فرستادن دیدگاه »

5 + = 10