افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دردانشگاههای پیام نور و علم فناوری مازندران

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۷ مهر ۱۳۹۸ ۰

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران خبر داد؛

افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاههای

پیام نور و علم فناوری مازندران در بهشهر

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: در راستای آموزش‌های کارآفرینی در بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این واحدهای دانشگاهی افتتاح شد.

سید حسین درویشی اظهار کرد: : متاسفانه انتظار خانواده در بدو ورود دانش آموزان و دانشجویان به مدرسه و دانشگاه نگاه مطلق به مدرک گرائی است و خروجی این نگرش باعث شده که بی سوادی مهارتی در جامعه ریشه دوانده و معضل بیکاری یکی از پیامدهای این تفکر می باشد .

وی اضافه کرد: آموزش های مهارتی باید از بدو ورود دانش آموزان ابتدائی به مدرسه با دانش نظری توامان گذشته و در این راستای این اداره کل طی تفاهم نامه ای با دانشگاههای مازندران جهت ارائه خدمات آموزش مهارتی مؤثر برای دانشجویان اقدام به راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی نموده است .

روسای دانشگاههای پیام نور بهشهر وعلم و فناوری مازندران تصریح کردند: راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این واحدهای دانشگاهی با همکاری اداره‌ کل فنی‌و‌حرفه‌ای استان مازندران می تواند توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التخصیلان دانشگاهی را با رویکرد اشتغال به دنبال داشته باشد.

فرستادن دیدگاه »

8 - = 4