برگزاری دوره آموزشی ایمنی و اطفاء حریق

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۴ دی ۱۳۹۲ ۰

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، علی مهدی پورگفت :  با توجه به اینکه کشورهای توسعه یافته با اولویت قراردادن آموزش در صدر نیازهای جامعه به عنوان زیر بنای توسعه ملی توانسته اند به موفقیت های عدیده ای دست یابند معتقدیم هرگونه هزینه در آموزش نیروی انسانی در طولانی مدت سودآورترین نوع سرمایه گذاری است .
وی اظهارداشت : به منظور افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان، افزایش میزان آمادگی در برابر حوادث احتمالی و بالا بردن سطح ایمنی، کارگاه آموزشی و آشنایی هرچه بیشتر مربیان و کارآموزان و پرسنل حفاظت فیزیکی مرکز با نحوه ی استفاده از کپسول های آتش نشانی ومدیریت بحران در زمان آتش سوزی کارگاه آموزشی در این مرکز برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه های آموزشی با همکاری آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بهشهر برگزار و آقایان احمدی و عالیشاه از کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری بهشهر علاوه بر ارائه آموزش تئوری بصورت عملی نیز نحوه ی استفاده از کپسول های ایمنی را آموزش دادند.
مهدی پوراظهار کرد: بیش از ۶۰ نفر از عوامل اجرایی ، مربیان و کارآموزان در دوره آموزش اطفاء حریق و رعایت اصول ایمنی شرکت کردند .
سرپرست مرکز فنی وحرفه ای بهشهر تصریح کرد : با شروع فصل سرما و استفاده از بخاری ها و سیستم های گرمایشی کارگاهها در راستای بررسی عوامل موثر در ایمن سازی مرکز از تمامی کارگاها و شوفاژخانه مرکز در راستای کنترل سیستم های گرمایشی بازدید مستمر صورت می گیرد.
در این کارگاه آموزشی اطفاء حریق، طرز کار با خاموش کننده های CO۲ و پودر و گاز و اطفاء مایعات قابل اشتعال به صورت عملی آموزش داده شد .

فرستادن دیدگاه »

5 + = 11