تجلیل از مربیان آموزش دهنده در زندان

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰

در راستای ارائه آموزش های مهارتی به زندانیان بهشهر صورت گرفت:

تقدیر از رئیس و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر

????به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر در راستای برگزاری دوره های آموزش فنی وحرفه ای به صورت مستمر ودر رشته های متنوع در زندان بهشهر طی مراسمی در اتاق ریاست مرکز و با حضور رییس و مسئول آموزش و کارآفرینی زندان این شهرستان، از زحمات رییس و مربیان مرکز بهشهر در راستای همکاری های آموزشی با اهدا لوح و هدایائی تقدیر بعمل آورده شد.
???? رامین کیانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن تقدیر از تلاش های رئیس و مسئول اشتغال زندان در ایجاد فضا و موقعیت برای برپایی این کلاس ها ، اظهار امیدورای کرد تا با پیگیری ها و تلاش ها مستمر دوره های دیگری نیز در زندان بهشهر برگزار شود.
????رئیس اداره زندان بهشهر در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از حضور مربیان فنی و حرفه ای در زندان و آموزش حرفه های مختلف ، این دوره ها را درکاهش بازگشت مجدد زندانیان تاثیر گذار دانسته و بر تداوم دوره های آموزش فنی و حرفه ای در زندان تاکید کردند.
وی با تقدیر از متولیان امر آموزش های مهارتی خواست تا با استفاده از ظرفیتهای موجود و همراهی و همکاری افزونتر بتوان شاهد رشد و تعالی امر اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان در سال آینده باشیم.
????دوره های مختلف فنی و حرفه ای در زندان بهشهر با حضور ۷ نفر از مربیان در حرفه های جوشکاری، برق ساختمان ، مکانیک، پیرایش مردانه ، عروسک ، گلیم بافی و …در سال جاری برگزار گردید .
????در پایان از ریاست ، معاونت و مربیان مرکز با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

فرستادن دیدگاه »

3 + = 12