بازدید۵۰دانش آموزاز کارگاههای فنی وحرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۰

بمناسبت هفته پژوهش اتفاق افتاد

بازدید ۵۰ دانش آموز از کارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای بهشهر

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر از بازدید بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان و معلمان دروس فنی هنرستانهای شهید چمران ، شهید باهنر  و مرحوم لندی در طرح بازدید دانش آموزی و دانشجویی از کارگاههای آموزشی این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد #بهشهر، رامین کیانی بازدید از مراکز آموزش  فنی و حرفه ای را در تعیین آینده شغلی دانش آموزان و دانشجویان مهم خواند و اظهار داشت : در این بازدید ها ضمن ترویج فرهنگ مهارت آموزی و بیان نقش مهارت در ایجاد اشتغال دانش آموزان با توانمندی ها و ظریفت های مرکز آموزش فنی و حرفه ای آشنا می شوند.

ریاست فنی و حرفه ای بهشهر افزود :  دانشجویان و دانش آموزان در راستای اجرای این طرح از کارگاههای تراشکاری ، مکانیک ، برق صنعتی ، جوشکاری و plc  بازدید نمودند .

وی گفت: در راستای وظایف واحد مشاوره و هدایت شغلی ، سیاست ها، اهداف و برنامه هایی مانند اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر نمودن هر چه بیشتر آموزش مهارتی در بین دانش آموزان و دانشجویان را در شهرستان دنبال می کنیم.

لازم بذکر است  در حال حاضر ۱ مرکز دولتی با ۹ کارگاه آموزشی و ۱۰ نفر مربی و ۶۹ آموزشگاه آزاد  فنی و حرفه ای متولی آموزشهای مهارتی شهرستان بهشهر می باشند .

فرستادن دیدگاه »

1 + 1 =