بازدیددکترغلامرضاشریعتی از فنی حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰

بازدید نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از کارگاههای

مرکزآموزش فنی و حرفه ای  بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، دکتر غلامرضا شریعتی ، نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر از کارگاه های آموزشی بازدید کرد .400016200220_456234

درابتدای این بازدید رامین کیانی ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ضمن عرض تبریک اعیاد ربیع الاول به ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های ۶ ماهه گذشته و بیان مسائل و مشکلات و تشریح امور پرداخت .

دکتر شریعتی گفت :‌ استراتژی هر فرد یک مهارت و هر خانه یک کارخانه در کشورهایی که اقتصاد نوظهور دارند مانند چین و هند تجربه شده است باید بعنوان یکی از روشهای برون رفت از مشکل بیکاری مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد ؛ یکی از مهمترین علل بیکاری ، تورم و رکود در کشور عدم تولید است و از جمله وظایف ما نمایندگان مجلس،تسهیل مشکلات بنگاههای کوچک اقتصادی برای ازدیاد تولید می باشد .

شریعتی اظهار داشت : بسیاری از مشکلات مرکز و صنف آموزشگاههای آزاد از ج

مله آموزش های موازی و گسترش بحث های خوداشتغالی و کارآفرینی در شهرستان قابل حل می باشد .

400096900029_90976

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای گفت : بنده به آموزش های فنی و حرفه ای بسیار اعتقاد دارم و همگی باید در جهت گسترش و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان جویای کار تلاش مضاعف نمائیم.

وی در پایان با اشاره به آمار ۱۸ درصدی بیکاری در شرق مازندران خاطرنشان کرد خبرهای خوشی برای اشتغال در حوزه صنایع پتروشیمی، فولاد و کریدور شمال جنوب در راه است و امیدوارم با کمک هم یکی یکی این مشکلات را برطرف نمائیم.

فرستادن دیدگاه »

+ 8 = 13