تشکیل کمیته مهارت و کارآفرینی در استان

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰

درنشست صمیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با کارکنان مرکز بهشهرعنوان شد

بزودی کمیته مهارت و کارآفرینی در استان تشکیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، سیدحسین درویشی در این نشست ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت:‌ بر خود فرض دانستم به پاس احراز رتبه نخست این مرکز در آیتم های آموزش ، پژوهش وبرنامه ریزی، موسسات کارآموزی آزاد ، سنجش و ارزشیابی در سال ۹۶ ، اولین نشست با همکاران را در این مرکز برگزار نمائیم .
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اظهار داشت : بزودی اولین جلسه شورای اداری استان را در مرکز بهشهر برگزار خواهیم کرد تا با الگوبرداری از فعالیت های واحد های مختلف این مرکز که همچون مراکز دیگر با برخی از کمبودها و مشکلات جاری مواجه هستند می توان با همدلی و همت مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت

های مرکز و همکاران  به نحو مطلوب کار کرد .
وی با اعلام اینکه این اداره کل در حوزه آموزش در سطح کشور حائز رتبه های برتر می باشد بیان داشت :  در سال گذشته با تبدیل وضعیت ۱۱۰ مربی در این اداره کل، موفق به جذب ۷۰ مربی جدید الاستخدام شدیم و ۴۰ نفر نیز در دستگاههای اجرائی دیگر مشغول بکار شدند.
درویشی ضمن پیشنهاد بکار گیری سرباز مربیان در کارگاهها و واحد های اداری جهت برون رفت از مشکل کمبود نیروی انسانی  اظهار داشت : اتاق محل کار ما باید اتاق جنگ با معضل بیکاری باشد .
وی در پایان از اقدامات اولیه جهت تشکیل کمیته مهارت و کارآفرینی به ریاست استاندار و دبیری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان خبر داد.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۱_۱۵-۵۲-۱۱

فرستادن دیدگاه »

7 - 7 =