آغازبازدیدهمگانی ازآموزش فنی و حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ۰

آغاز بازدید همگانی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، رامین کیانی از اجرای طرح سراسری بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ آبان ماه خبر داد. سرپرست مرکز فنی و حرفه ای بهشهراظهارداشت : ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی، ارتقای منزلت آموزش های فنی و حرفه ای، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آگاهی از انتظارات و نیازهای مخاطبان از جمله اهداف برگزاری بازدید همگانی می باشد. کیانی با اشاره به اجرای همه ساله این طرح تصریح کرد: در راستای تحقق سیاست‌های کلی اشتغال مبنی بر آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیاز بازار کار و ارتقاء توان کارآفرینی با مسئولیت نظام آموزشی کشور و توأم کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده از ظرفیت آنها انجام می‌شود .

وی ادامه داد جهت اجرای گسترده طرح ، دعوتنامه جهت مسئولین شهرستانی، مراکز دانشگاهی ، آموزشکده ها ، هنرستانها ، مدارس ، صنایع و کارخانه جات ارسال گردیده و از عموم همشهریان نیز با نصب بنر و پوستر و اطلاع رسانی رسانه ای در فضای مجازی جهت حضور در مرکز دعوت بعمل آمده است .

رامین کیانی ضمن تاکید بر اهمیت طرح بازدید همگانی در اشاعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای گفت : جلسات متعددی با همکاران و مربیان کارگاهها با هدف تسهیل شرایط بازدید کنندگان در هفته بازدید همگانی و اشاعه ی فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و مطابقت نهایی با جدول زمانبندی فعالیت های سازمان ، اداره کل و مرکز در اجرای برنامه ها در این طرح ملی برگزار شد .

وی تصریح کرد : بازدید مسولین و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای زمینه را برای توسعه و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای مهیا کرده و موجب اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و توسعه مناطق مختلف شهرستان میشود .

فرستادن دیدگاه »

4 - = 1