کوهپیمائی بسیجیان فنی و حرفه ای بهشهر

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۹ آذر ۱۳۹۲ ۰

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، کوهپیمایی بسیجیان و اعضای حلقه طرح صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد مرکز فنی وحرفه ای بهشهر در ارتفاعات منطقه توریستی عباس آباد این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه بسیج مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد فنی وحرفه ای بهشهر ، در این حرکت فرهنگی ورزشی که شمار زیادی از بسیجیان این مرکز حضور داشتند، نرمش صبحگاهی، پیاده روی و کوهپیمایی به صورت منسجم و منظم با صعود به ارتفاعات منطقه گردشگری عباس آباد  ، هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای این نهاد مقدس را گرامی داشتند.
فرمانده پایگاه بسیج مرکز  فنی وحرفه ای بهشهر گفت: حفظ و تقویت آمادگی جسمانی و روحی بسیجیان مهم ترین هدف برگزاری این حرکت ورزشی است که با انجام این گونه برنامه ها می توان شادابی بسیجیان سلحشور را افزایش داد.
عبدالرضا خلیلی تصریح کرد : گرامیداشت هفته بسیج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش میان بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری این برنامه بود .
خلیلی ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان حلقه طرح صالحین این مرکز گفت: بسیجیان حضور مقتدرانه خود را در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند و مقام والای بسیج تا اندازه ای است که  بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) از آن بعنوان شجره طیبه ای یاد نمودند.
وی اضافه کرد:این درخت پاک با خون بسیاری از شهیدان و ادامه دهندگان راه آنان آبیاری شده است و میوه آن بایستی در اختیارعموم ملت قرار گیرد تا شیرینی اش در افکار آنان احساس شود.
فرمانده پایگاه بسیج فنی وحرفه ای بهشهر  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این پایگاه در هفته بسیج امسال افزود: کوهپیمایی و اجتماع بسیجیان، حضور در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء ، شرکت در یادواره ۲۵۲ شهید کارگری و کارمندی در شرکت بهپاک ، برگزاری مسابقه پیامکی بمناسبت هفته بسیج با موضوع فرهنگ بسیجی ، شرکت در همایش ۵ آذر در مصلی نمازجمعه شهرستان و نشست مشترک سرگروه های حلقه طرح صالحین با ائمه جماعت ادارات و کارخانجات در پایگاه مرسلیمن شهرداری از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد فنی وحرفه ای بهشهر  برای گرامی داشت هفته بسیج امسال است
در خاتمه این کوهپیمایی بسیجیان ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه برای  بسیجیان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمان خود را با آرمانهای انقلاباسلامی ،مردم ، نظام و رهبری تجدید نمودند.

فرستادن دیدگاه »

9 - 7 =