نشست صمیمی با مدیرکل

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، در این نشست سرپرست مرکز بهشهرضمن تقدیر و تشکر از حضور مقام عالی استان در جمع همکاران مرکز بهشهر، به تشریح عملکر سال گذشته و برنامه های آتی مرکز پرداخت و افزود: کارکنان مرکز  همکارانی سخت کوش، پرکار، توانمند و با تجربه اند که با حداقل ها قانع می باشند، اما مطالباتی دارند که باید  مورد عنایت قرار گیرند.

“علی مهدی پور” فعالیت های آموزشی سال گذشته را ۳۴۰ هزار نفر ساعت و با تحقق تعهد ۱۱۸ درصد تشریح و اعلام داشت: برای نخستین بار سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد عملکرد آموزشی صورت گرفته ودر حال حاضر ۶۲ آموزشگاه فعال در بخش های مختلف خدمات و صنعت فعالیت دارند .

علی مهدی پور در پایان سخنان خود به ۳۴۳ مورد بازرسی از آموزشگاه ها اشاره و درخصوص درآمدهای مرکز و سنجش به صورت مبسوط بیان داشت.

در ادامه ابراهیم فیروزی بعنوان نماینده مربیان ، کیانی مسئول آزمون ، شجاعی مسئول آموزشگاه آزد، عبدی نماینده نیروهای قرارداد معین  نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به واحد خود را مطرح نمودند.

در ادامه نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، به تبیین و تشریح سیاست ها و راهبردها، توفیقات و دستاوردهای اداره کل در عرصه های مختلف  راهکارهای لازم و عملیاتی در خصوص تشکیل شورای راهبردی مطالبی را بیان نمودند .

در پایان نشست مهندس شریعت نژاد ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مرکز بهشهر، کارکنان مرکز را مورد دلجوئی خود قرار داد.

فرستادن دیدگاه »

+ 8 = 17