بازدید فرماندار و امام جمعه و روسای ادارات

مدیر تارنما در ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰

فرماندار، امام جمعه موقت و روسای ادارات بهشهردر بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر فرماندار، امام جمعه موقت و روسای ادارات بهشهردر بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر فرماندار، امام جمعه موقت و روسای ادارات بهشهردر بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر در راستای برنامه های پیش بینی شده مرکز بمناسبت هفته ملی مهارت و ۶ مرداد روز کارآفرینی وترویج آموزشهای فنی وحرفه ای فرماندار، امام جمعه موقت، روسای ادارت ، مدیران آموزشگاههای آزاد و کارکنان و کارآموزان از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید کردند .
در این بازدید علی مهدی پور سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهرضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی گزارشی از فعالیتهای انجام شده در مرکز را ارائه نمود.
مهدی پور گفت: اجرای دوره های آموزشی رایگان متناسب با نیاز جامعه ، تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری و مهارت نیروی کار دارد.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر با اشاره به توانمندی های این مرکز در راستای ارائه آموزش های فنی و مهارتی طبق استانداردهای بین المللی ، برنامه ریزی و تلاش دست اندرکارن آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر را درجهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مورد تأکید قرار داد.
مهدی پور نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی مهم ارزیابی نمود و ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار و صنایع منطقه را ضروری برشمرد.

نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی و آشنایی با چگونگی ارائه آموزش های مهارتی، با کارآموزان ومربیان این مرکز نیز دیدارو گفتگو کرد .
وی در این بازدید از زحمات آقای مهندس مهدی پور، کارکنان و مربیان این مرکز تقدیر وتشکر کرد و گفت : عامل موفقیت در یک مجموعه همدلی و اتحاد میباشد که میتواند در بحث مدیریت یک مجموعه تاثیرگذار باشد و این مرکز یکی از مجموعه های موفق شهرستان میباشد که در راستای اشتغال زایی کمک مفیدی به جوانان جویای کار و جامعه دارد .

فرماندار بهشهر ضمن تائید اقدامات صورت پذیرفته توسط کارکنان و مربیان مرکز، اثر بخشی آموزشهای مهارتی را بسیار مفید دانسته وآنرا یکی از برکات انقلاب اسلامی بر شمردند.
وی تصریح کرد اگر مهارت در بین اقشار جامعه خصوصا جوانان جویای کار افزایش یابد مشکل بیکاری تا حدی زیادی کاهش خواهد یافت .

فرستادن دیدگاه »

9 + = 15