کلاسهای اوقات فراغت

عبدالرضا خلیلی تیرتاشی در ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ۰

برگزاری کلاس های اوقات فراغت مرکز بهشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر ، علی مهدی پور سرپرست مرکز بهشهر گفت: هدف از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت را فعالیت در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه اقتصادی و آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان برای مهارت آموزی و هدایت افراد به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد .

“مهدی پور” بر لزوم هوشیاری نسل نوجوان و جوان امروز با توجه به تهدیدات دشمنان علی الخصوص جنگ نرم وتهاجم فرهنگی تاکید نمودند و شرکت در دوره های آموزش فنی وحرفه ای را گامی مهم در بالا بردن هوشیاری جوانان شهرستان ومبارزه با تهدایدات دشمن دانستند .
وی اظهار داشت : کلاس های فنی و حرفه ای در راستای پرکردن اوقات فراغت بیش از ۳۰ نفر از متقاضیان رشته های مونتاژکار سیستم های کامپیوتری و سیستم سوخت رسانی انژکتوری پراید در این مرکز در حال برگزاری است. و در پایان فصل تابستان پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی به پذیرفته شدگان ، گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد .
سرپرست مرکز فنی وحرفه ای بهشهر ادامه داد ؛ بهترین روش برای پر کردن اوقات فراغت جوانان مهارت آموزی می باشد چرا که علاوه بر استفاده بهینه از وقت، با یادگیری یک مهارت می توان آینده شغلی را تضمین کرد.
وی ادامه داد؛ محدودیتی در اجرای تعداد دورها وجود ندارد و هر دوره با شرکت ۱۵ نفر برگزار خواهد شد .
وی در پایان تصریح کرد؛ علاقه مندان با داشتن شرایطی از قبیل سن بالای ۱۴ سال، حداقل مدرک تحصیلی سیکل و رضایت والدین برای زیر ۱۸ سال می توانند در دوره های فوق ثبت نام نمایند.

فرستادن دیدگاه »

9 - 4 =