صدور بیش از ۷ هزار گواهینامه

مدیر تارنما در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰

مهندس علی مهدی پور سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ گواهینامه مهارت در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی در دو بخش برادران و خواهران برای توسط .اداره کل موزش فنی و حرفه ای استان مازندران صادر گردیده است .
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید هاشمی نژاد ، علی مهدی پور افزود: در سال گذشته ۱۱ هزار نفردر بخش های مختلف دولتی و خصوصی برادران و خواهران برای شرکت در آزمونهای همسان سراسری و ادورای ثبت نام کردند که از این تعداد ۷ هزار و ۷۰۰ نفر گواهینامه مهارت دریافت کرده اند.
مهدی پور تصریح کرد: در راستای آئین نامه اجرایی مواد ۳ و ۵ قانون بیمه های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی و موضوع مصوبات هیات دولت ، این مرکز نسبت به برگزاری آزمون از کارگران ساختمانی در ۱۵ حرفه اقدام نموده اند.
وی افزود: طی سال گذشته ۶۵۰ فقره پروانه مهارت نیز برای کارگران صنعت ساختمان در مرکز فنی و حرفه ای بهشهر صادر شده است.
مهدی پور خاطرنشان کرد: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمند سازی این افراد در بخشهای مختلف ساخت و ساز ، در پروژه های مسکن مهر نسبت به برگزاری آزمون آقدام لازم بعمل آمده و متقاضیان پس از شرکت در سنجش و ارزشیابی عملی پروانه مهارت صنعت ساختمان برای بهره مندی از مزایای بیمه تأمین اجتماعی صادر گردیده است.

فرستادن دیدگاه »

7 - = 6